دستگاه ردیاب فرکانسی

دستگاه ردیاب فرکانسی

دستگاه ردیاب فرکانسی چیست؟

دستگاه ردیاب انتی  فرکانسی یکی از قوی ترین مدل های ردیاب موجود در بازار است که بر اساس فرکانس کاری فلزات کار می کند و اپراتور به راحتی می تواند با تغییر فرکانس تعبیه شده بر روی دستگاه به دنبال اهداف خاصی بگردد. بوسیله ردیاب ها میتوان محدوده اهداف و مسیر و جهت قرار گیری دفینه ها از طریق ردیابی فرکانس را کشف کرد.

برای خرید دستگاه ردیاب فرکانسی کلیک کنید

با استفاده از ردیاب ها می توان ردیابی ، حفره یابی ، شعاع زنی و نقطه زنی انجام داد ولی برای اینکه به بهترین نتیجه درست پیدا کنید با تجربه کار با ردیاب ها را داشته باشید، زیرا ردیاب ها یک وسیله مکانیکی هستند که براساس علم متافیزیک عمل می کنند.

فرکانس فلزات برای ردیاب انتنی :

فرکانس های موجود بر روی ردیاب ها با توجه به مدل آنها و شرکت سازنده آن ها بسیار متفاوت می باشد ولی به صورت کلی فرکانس های پر کاربرد موجود بر روی دستگاه شامل طلا، نقره، مس، برنز،مگنت، ظروف سفالی، دندان و استخوان و سنگ های قیمتی مانند الماس و یاقوت و زمرد و … است که علاوه بر خوراک دهی میتوان در جهت تشخی دقیق تر مورد استفاده قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی  ردیاب ایکس فایندر 

نحوه ی عمق زنی با ردیاب فرکانسی :

  1. اولین چرخش 90 درجه در ردیاب فرکانسی بیانگر وجود فلز
  2. فاصله بین دو قفل نشانگر عمق هدف
  3. فاصله بین هر دو چرخش نسان دهنده ی عمق هدف
  4. بررسی  نقطه اصلی و عمق را باید از جهت های چهارگانه
  5. قفل دوم دیواره بیرونی سیگنال
  6. چرخش دوم رسیدن به دیواره فرکانس
  7. حجم فلز زیاد باشد دیواره فرکانس قوی تر خواهد بود
  8. عمق هدف بیشتر باشد حرکت فرکانس آرام تر است

بهترین دستگاه فلزیاب از گوهرباستان خرید کنید با اموزش کامل کار با دستگاه تضمین قیمت و کیفیت محصول شرکت گوهرباستان با نمایندیگی در استان تهران و اصفهان اماده ارائه خدمات به شماست

X